Обслуговування

 

 

Більшість спеціалістів, що займаються технічним обслуговуванням автомобілів підтвердять, що значної частини несправностей, з якими стикаються власники автомобілів, можна уникнути, дотримуючись рекомендацій виробника по регулярному обслуговуванню і ремонту автомобіля. Належний догляд за автомобілем дозволить поліпшити його ходові характеристики, знизити витрату пального та підвищити безпеку.

Роботи та послуги сервісного центру

- регламентне технічне обслуговування;
- гарантійне і післягарантійне обслуговування;
- комплексна діагностика і ремонт окремих вузлів і систем автомобіля;
- комп'ютерний розвал / сходження коліс;
- шиномонтаж і балансування коліс;
- діагностика і ремонт двигуна і трансмісії;
- кузовний ремонт і лакофарбові роботи;
- обслуговування, заправка, ремонт кондиціонерів та систем кліматконтролю;
- встановлення додаткового обладнання та аксесуарів;
- діагностика і усунення несправностей автоелектрики;
- продаж запчастин і аксесуарів.

Особливості періодичного
обслуговування

  • Щоб володіння автомобілем приносило тільки позитивні емоції необхідно регулярно проводити технічне обслуговування Вашого транспортного засобу відповідно до регламенту заводу-виробника.

  • За нормальних умов експлуатації періодичне технічне обслуговування потрібно проходити кожні 15 000 км або 1 раз на рік в залежності від того, що настане раніше.

  • Невиконання або неналежне виконання умов періодичного технічного обслуговування, в тому числі проходження технічного обслуговування НЕ у Авторизованого Сервісного Партнера Хюндай (Hyundai), може стати причиною відмови у проведенні ремонту автомобіля за гарантією.

Запис на сервіс

 
1 Початок 2 Завершене
: